Dienstverlening Keerpunt

Per 1 oktober 2020 wordt de dienstverlening van Keerpunt overgedragen aan a.s.r. In de periode juli- september informeren wij onze klanten over wat dat voor hen betekent. Heb je eerder vragen? Kijk of jouw vraag hier tussenstaat. Heb je een dringende vraag die niet kan wachten? Neem dan contact op met je adviseur of met onze afdeling Relatiebeheer op telefoonnummer (033) 464 28 65. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen je graag.  

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Waarom kiest De Amersfoortse ervoor om de activiteiten van Keerpunt over te dragen aan MKB Vitaal en a.s.r. re-integratie?

  • Wie zijn MKB Vitaal B.V. en a.s.r.  Re-integratie B.V.?

  • De Amersfoortse werkt nu ook nauw samen met ArboNed, ArboDuo en Zorg van de Zaak. Gaat dat veranderen? 

  • Wat worden de namen van de uitbreidingsmodules?

  • Hoe zit het met de privacy van mijn werknemers?

Mijn contract

  • Welke informatie ontvang ik van MKB Vitaal en/of a.s.r. re-integratie? En wanneer wordt deze informatie verzonden? 

  • Wijzigt het tarief van de uitbreidingsmodules door de overdracht van de activiteiten van Keerpunt?

  • Kan ik door de overdracht van de activiteiten mijn contract met a.s.r./De Amersfoortse en Keerpunt opzeggen?

  • Wijzigt de inhoud van de arbodienstverlening, re-integratiemanagement of ziektewetdienstverlening? 

  • Kan ik mijn casemanager van Keerpunt houden?

  • Kan ik Keerpunt als arbodienst houden?

  • Kan ik nu ook alleen kiezen voor arbodienstverlening en de re-integratie zelf regelen?

  • Keerpunt verzorgt nu mijn arbodienstverlening. Hoe vindt de dossieroverdracht van zieke medewerkers plaats?