In Mijn Amersfoortse geef je de wijzigingen in je medewerkersgegevens en salarissen aan ons door. Op basis van deze gegevens verrekenen we de premie over het afgelopen jaar en stellen we de premie voor het lopende jaar bij.
Waarom krijg je een periodieke verrekening?
Elk jaar ontvang je op verschillende momenten informatie over jouw collectieve inkomensverzekering. Kijk in de tijdslijn welke informatie je wanneer ontvangt. Je kunt dan ook zien waarom je nu de periodieke verrekening ontvangt.
Alle informatie over jouw collectieve inkomensverzekeringen vind je in Mijn Amersfoortse. In de Inbox staan alle documenten overzichtelijk bij elkaar. Als we een nieuw document in je inbox zetten, ontvang je van ons een e-mail. Zo ben je altijd op de hoogte.
Doorgeven wijzigingen in Mijn Amersfoortse
Het is belangrijk dat je wijzigingen in je medewerkersgegevens binnen 30 dagen via Mijn Amersfoortse aan ons doorgeeft. Zo blijft je premie altijd afgestemd op je actuele situatie en kunnen ziekmeldingen direct door ons in behandeling worden genomen.
Bekijk de handleiding voor een uitleg hoe je snel en eenvoudig je medewerkersgegevens invoert en wijzigt.
Heb je vragen?
Staat jouw vraag niet in het overzicht? Neem dan contact op met je adviseur of met de afdeling Relatiebeheer op telefoonnummer (033) 464 28 65. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Of stuur een mail naar relatiebeheer@amersfoortse.nl. Wij helpen je graag.