De zakelijke mailadressen van jouw medewerkers worden door jou verstrekt. Controleer vooraf of de medewerkers daar geen bezwaar tegen hebben. Via de eenvoudige upload-tool kan je de mailadressen in één bestand aanleveren. Wij gebruiken deze mailadressen alleen om jouw medewerkers te informeren over onze collectieve zorgverzekering. Een opzet voor een interne mail die je naar je medewerkers kan sturen zie je hieronder:
'Geachte meneer, mevrouw ....
Wij hebben een collectieve zorgverzekering afgesloten bij a.s.r. Deze zorgverzekering bevat een uitgebreide dekking, aantrekkelijke kortingen op de premies en biedt veel extra’s.
Hierover wil a.s.r. jullie graag per email informeren. Bij de email ontvang je een link naar de premieberekening met de kortingen die speciaal voor ons gelden. Ons is gevraagd om jullie emailadressen door te geven aan de verzekeraar. Jullie ontvangen dan maximaal 3 emails.
Heb je hier bezwaar tegen, geef dat dan aan ons door. Wij halen jouw mailadres dan uit het bestand. Wil je geen mail ontvangen maar toch gebruikmaken van de collectiviteitskorting op de zorgverzekering? Vraag dan de juiste link aan bij .
Heb je hier bezwaar tegen, geef dat dan aan ons door. Wij halen jouw mailadres dan uit het bestand. Wil je geen mail ontvangen maar toch gebruikmaken van de collectiviteitskorting op de zorgverzekering? Vraag dan de juiste link aan bij <de HR-afdeling/afdeling . . .>.
Vriendelijke groet,
(Naam werkgever)'