Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Als je medewerker ziek wordt of arbeidsongeschikt raakt, kan dat behoorlijk wat impact hebben. Niet alleen vraagt het veel van jou als werkgever, maar het kan ook flink wat kosten met zich meebrengen. Met deze collectieve verzekering bundelt het Brancheloket Groothandel de krachten van onze verzuimverzekering met de uitgebreide ondersteuning van Zorg van de Zaak en de re-integratie en preventieve diensten van a.s.r. Dit betekent financiële zekerheid voor jou als werkgever en extra aandacht en professionele begeleiding voor je medewerkers. Alles is volledig afgestemd op de specifieke behoeften van jouw branche en bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat het verzuimbeleid van jouw bedrijf goed geregeld is, en dat jouw bedrijf ongestoord kan blijven draaien.
✔ 5% Premiekorting op de Verzuimverzekering ✔ Arbodienstverlening door Zorg van de Zaak ✔ Werkgeverslasten zijn mee te verzekeren ✔ Poortwachtergarantie ✔ Vaste tarieven voor basismodules WGA GAT en WIA Bodem
Wij kennen jouw sector
Wil je hulp bij arbodienstverlening, loondoorbetaling bij ziekte en werknemers in de WIA? Wij kennen de route en hebben een uitgebreid netwerk van partners met ervaring binnen de sector. Een hele zorg minder én de zekerheid dat je zaken goed geregeld worden! Lees hier meer over brancheloket voor de groothandel.
Meer weten over het verminderen van verzuim in jouw bedrijf?
Binnen het Brancheloket Groothandel is er een samenwerkingsverband tussen verschillende partners, elk met een eigen specialiteit. Alles wordt onderling afgestemd op de situatie van jouw branche en jouw bedrijf. Zo is het verzuimbeleid van jouw bedrijf goed geregeld en kan je bedrijf gewoon door met draaien! Hieronder introduceren we kort de partners.
Bij Zorg van de Zaak kies je zelf hoe je verzuim wilt aanpakken. Wil je zelf de volledige regie behouden, leg je de coördinerende rol liever bij Zorg van de Zaak of heb je behoefte aan een intensievere aanpak dan de Wet verbetering poortwachter voorschrijft? Zorg van de Zaak helpt je graag om te bepalen wat het meest geschikt is voor jouw onderneming.
De medisch verzuimbegeleider van Zorg van de Zaak onderzoekt wat de reden is van het ziekteverzuim, stelt het verzuimdossier op en bepaalt of de bedrijfsarts moet worden ingeschakeld. Als het verzuim langer dan twee weken duurt, schakelt de verzuimbegeleider de casemanager van a.s.r. re-integratie in, die verantwoordelijk is voor de terugkeer naar werk en je medewerker begeleid tijdens het verzuimtraject. Verzuim verlagen en voorkomen, met een aanpak die bij je past!
Samen aan de slag om verzuim te voorkomen
Bij a.s.r. willen we een bijdrage leveren aan de duurzame inzetbaarheid en vitaliteit van mensen. Dit doen we met onze preventieve diensten. Met deze diensten houd jij je medewerkers duurzaam inzetbaar en voorkom je uitval. Wij zorgen samen met jou voor de antwoorden én de oplossingen.
De casemanager van a.s.r. is het eerste aanspreekpunt voor werkgevers die vragen hebben over het Brancheloket Groothandel. Of neem telefonisch contact op met onze klantenservice op 030 257 2920. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 17.30. We helpen je graag.
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 2000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}