Doorgaanexpert voor werkgevers | De Amersfoortse

Onderzoek naar klanttevredenheid

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten van ons vinden. Daarom doen we regelmatig onderzoek naar de klanttevredenheid. Wij willen niet alleen weten wat we goed doen, maar ook wat we beter kunnen doen. Zo kunnen we de klanttevredenheid steeds verder verbeteren. 

Hoe onderzoeken we de klanttevredenheid?

Klanttevredenheid is een van de belangrijkste factoren waarop wij ons beleid bepalen. We doen daarom verschillende onderzoeken:

  • klanttevredenheidsonderzoeken van het Verbond voor Verzekeraars
  • Net Promoter Score metingen (NPS) 
  • We brengen klantreizen in kaart, waarbij wij klanten interviewen om precies te horen hoe zij onze dienstverlening ervaren

Hieronder staan de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken van het Verbond van Verzekeraars.

Klanttevredenheidsonderzoeken 2016

  • Klanttevredenheidsonderzoek Inkomen

  • Klanttevredenheidsonderzoek Zorg

Klanttevredenheidsonderzoeken 2015

  • Klanttevredenheidsonderzoek Inkomen

  • Klanttevredenheidsonderzoek Zorg

Klanttevredenheidsonderzoeken 2014

  • Klanttevredenheidsonderzoek Inkomen

  • Klanttevredenheidsonderzoek Zorg