Storing | De Amersfoortse

Hoe dien je een klacht in

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om jouw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen je graag het probleem op te lossen. Samen met jou. Kom je er niet uit? Dan kun je ons natuurlijk ook een brief schrijven of online je klacht bij ons indienen.

Zo meld je een klacht

Elke melding met daarin het woord ‘klacht’ is voor ons een klacht. Als je het woord ‘klacht’ gebruikt, pakken wij dit direct op de juiste manier op.

Bel met onze klantenservice

Bekijk hier de telefoonnummers van de verschillende afdelingen.

Meld je klacht online of stuur een brief

Online meld je hier je klacht.

Je kunt ook een brief sturen. Vermeld duidelijk in de brief dat het om een klacht gaat. Zet ook je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en contract- of polisnummer in de brief. Stuur je brief naar:

De Amersfoortse Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht

Wil je aanvullende informatie met ons delen?

Wil je ons aanvullende informatie sturen om jouw klacht duidelijker te maken? Dat kan. Nadat je je klacht hebt ingediend, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging met daarin de naam van jouw klachtbehandelaar. Je kan de aanvullende informatie rechtstreeks naar hem of haar sturen.

Wanneer krijg je antwoord?

  • Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging van jouw klacht.
  • Binnen 10 werkdagen gaan we echt in op jouw klacht.
  • Soms hebben we meer tijd nodig om jouw klacht te onderzoeken. Dan krijg je van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.

Meer over klachtafhandeling