Zorgverzekering 2017

Zorgverzekering


​Zorgverzekering 2017

Met de restitutieverzekering met vrije zorgkeuze van De Amersfoortse kiest u zelf naar welk ziekenhuis of naar welke specialist u gaat. Bij De Amersfoortse krijgt u ruime dekkingen tegen scherpe premies.

Verzekeringen

Ruime vergoedingen

Een zorgverzekering bij De Amersfoortse betekent ruime vergoedingen. Bekijk wat u allemaal vergoed krijgt en onder welke verzekering.

Zoek vergoeding

Zorgverlener zoeken

Vrije zorgkeuze staat bij ons voorop! In onze vernieuwde zorgzoeker kunt u een zorgverlener bij u in de buurt vinden.

Zoek zorgverlener

​Regel uw zorgzaken online

Met een zorgverzekering van De Amersfoortse regelt u alle zorgzaken online. Snel, gemakkelijk en veilig. Zo kunt u online declareren, uw gegevens wijzigen of de stand van uw eigen risico bekijken.

​Advies, begeleiding en bemiddeling

Bij De Amersfoortse vinden wij het belangrijk dat u de zorg krijgt die u verdient. Wij staan daarom graag voor u klaar. Bijvoorbeeld als u vragen heeft over hulp in het buitenland of wilt dat wij bemiddelen bij wachtlijsten.

​Meer informatie

Meer weten? Bekijk onze voorwaarden en dekkingen of neem contact​ op.

Voorwaarden en dekkingen

 

Wijzigingen in de zorgverzekering
 
Vergoedingenoverzichten
 
Polisvoorwaarden
 
Maatwerk wijzigingen, vergoedingenoverzichten en polisvoorwaarden
Reglementen, protocollen, afspraken en formulieren

Vergoedingen en polisvoorwaarden 2016

 
Wijzigingen in de zorgverzekering:
Vergoedingenoverzichten:
Polisvoorwaarden:
Maatwerk wijzigingen, vergoedingenoverzichten en polisvoorwaarden
Reglementen, protocollen, afspraken en formulieren
Marktconforme tarieven 2016

Vergoedingen en polisvoorwaarden 2015

 Reglementen, protocollen, afspraken en formulieren

Zorgadvies



Advies, begeleiding en bemiddeling

 
Bent u verzekerd bij De Amersfoortse? Dan kunt u bij ons terecht voor:
  • Advies over uw gezondheid of over ziekte
  • Medische vragen, bijvoorbeeld over hulp in het buitenland, hulpmiddelen of kraamzorg
  • Begeleiding naar de juiste zorg
  • Wachtlijstbemiddeling
 

Voorbeeld

 
Knieblessure
U heeft een knieblessure opgelopen. Bij thuiskomst blijft uw knie dik en pijnlijk. Uw huisarts verwijst u naar een fysiotherapeut. Deze start snel zijn behandeling, maar na 6 weken is er geen verbetering. Daarom keert u terug naar uw huisarts. U krijgt een verwijzing voor een orthopeed, maar in het ziekenhuis is een wachttijd van meer dan 4 weken voor een eerste consult.
 
Zonder wachtlijsten 
De Amersfoortse kan voor u een eerste consultafspraak maken, vaak binnen een week bij één van de gecontracteerde Zelfstandige Behandel Centra. Daar hoort u  dat u  een meniscusoperatie moet ondergaan. Deze vindt gemiddels 2 weken na de consultdatum plaats. De Amersfoortse belt na enkele weken met u om te vragen hoe alles is gegaan en hoe uw herstel verloopt.
 
Snel geholpen
Door de bemiddeling van De Amersfoortse bent u eerder geholpen. Zonder wachtlijsten. Een doorverwijzing is altijd nodig.
 

Contact

Wilt u advies of ondersteuning? Neem dan contact op met ons team Zorg voor Zorg van De Amersfoortse.
Telefoon: (033) 464 2061. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.
De gemiddelde wachttijd is maximaal 2 minuten.
 

Mijn Amersfoortse



Uw persoonlijke online omgeving!

Met een zorgverzekering van De Amersfoortse regelt u alle zorgzaken online. Snel, gemakkelijk én veilig! Enkele voordelen van Mijn Amersfoortse:
 
  •  Eenvoudig online declareren en gegevens wijzigen
  • Stand van uw eigen risico bekijken
  • Uw eigen postvak met belangrijke berichten

    Let op: in tegenstelling tot wat in de video wordt vermeld, kunt u als nieuwe klant alleen inloggen met DigiD. Op die manier regelt u nog veiliger uw zorgzaken.
  •  

     
     

    {~iframe id="Ifr" width="700" height="394" src="https://www.youtube.com/embed/SBFbaggGU6o?rel=0&wmode=transparent&test=0 " frameborder="0" ~}{~/iframe~}
    Contact

     Stel uw vraag direct via WhatsApp
    Zet ons WhatsApp-nummer in uw contactenlijst: 06 51 15 68 68. U kunt dan gelijk een vraag aan ons stellen.


    Liever bellen of mailen? Ga naar onze contactpagina.​
     
     

    Ziek of hersteld melden

    Arbeidsongeschiktheid melden (voor u als ondernemer)

    Ziek of hersteld melden (voor uw medewerker)