Preventieve hulp door arbeidsdeskundige

Als ondernemer versta je je vak. Jij wordt gevraagd omdat je een specialist bent, je kent de markt door en door en je weet als geen ander wat het woord professional betekent. Tot het moment dat het even niet meer lukt. Je krijgt klachten en raakt misschien arbeidsongeschikt. Dat heeft niet alleen impact op jezelf maar ook op je bedrijf. Wie ondersteunt je om dit te voorkomen? Wat heb je nodig? Een arbeidsdeskundige kijkt op basis van de hulpvraag welke begeleiding het beste bij jou past en zorgt voor een intakegesprek. Na het intakegesprek wordt een plan van aanpak gemaakt of invulling te geven aan begeleiding op maat.

Wat kun je verwachten als je belt met je contactpersoon?

Als ondernemer is het belangrijk dat je goed in je vel zit. Iedereen heeft wel eens een periode dat het minder gaat. Tegelijkertijd is het belangrijk dat je niet te lang wacht met het zoeken van hulp. Trek dus gewoon bij ons aan de bel als je behoefte heeft aan steun. Immers, voorkomen is beter dan genezen. Wij staan voor je klaar. We gaan graag met je in gesprek over jouw situatie. We brengen jouw behoefte in kaart en bepalen samen jouw hulpvraag of de steun die je op dat moment nodig hebt. Wij werken in een team met een arbeidsdeskundige en een medische deskundige.  Vervolgens wordt er een afspraak ingepland met een arbeidsdeskundige die bij je langskomt voor een gesprek. 

Veelgestelde vragen over preventieve hulp van een arbeidsdeskundige

  • Kan ik zomaar bellen?

  • Ik heb last van mijn schouder maar bent niet ziek. Kost zo'n gesprek mij geld?

  • Heeft een gesprek met een arbeidsdeskundige gevolgen voor m'n premie?

  • Wat gebeurt er met de informatie die ik deel in het gesprek?

  • Wordt benodigde ondersteuning door een deskundige door De Amersfoortse betaald?