Het lijkt er op dat je een ad blocker hebt. Je kunt daardoor niet kiezen welke cookies wij plaatsen. Daarom plaatsen wij alleen de functionele cookies.
Misschien hebben wij niet jouw laatste gegevens of zijn de gegevens niet compleet. Hieronder lees je de meest voorkomende oorzaken en mogelijke oplossingen. Word je liever persoonlijk geholpen? Je kunt ons bellen tijdens kantooruren. Wij helpen je graag verder.
Zo neem je contact met ons op
Direct contact
We zijn op werkdagen van 8.30 - 17.30 uur telefonisch bereikbaar op (030) 278 87 62. Houd je polis(nummer) bij de hand.
Of chat live met één van onze medewerkers
Zorg dat je jouw polisnummer bij de hand hebt. Wanneer je een medewerker van a.s.r. spreekt zal deze vragen om verschillende persoonsgegevens. Deze vragen we je op te sturen via e-mail. Onze live chat is beschikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:30.
De verzekering of bankrekening staat niet op jouw naam
Misschien staat de verzekering niet op jouw naam, maar op die van je partner. Of heb je een bankrekening gebruikt die op een andere naam staat dan de verzekering. Controleer op je verzekeringspolis wie de verzekerde is en probeer het opnieuw.
Het kan dat bepaalde gegevens, zoals je geboortedatum of geslacht niet bij ons bekend zijn. Bel ons om je gegevens te controleren. Zorg ervoor dat de verzekeringnemer contact met ons opneemt. De verzekeringnemer is de persoon die op de polis staat. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op: (030) 278 87 62.
Het kan dat wij niet het juiste adres hebben. Controleer op de polis op welk adres je verzekering staat.
Verhuisd? Geef je adreswijziging door via het contactformulier of bel ons tijdens kantooruren op het nummer: (030) 257 91 11.
Zakelijk adres? Kies dan voor de optie identificeren per post. Vul daar je naam, geboortedatum en zakelijke adres in. De brief met unieke code wordt binnen 5 werkdagen naar je bedrijf gestuurd.
Heb je deze week een aanvraag gedaan voor een AOV? Dan zijn je gegevens misschien nog niet verwerkt. Probeer het over een paar dagen nog een keer. Heb je een dringende vraag over je aanvraag? Neem contact op met je adviseur.
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 2000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}