Ga naar de hoofdinhoud

Je kunt je Verzuimverzekering uitbreiden met de verzuim-uitbreidingsmodule Arbosignaal in combinatie met de module Re-integratiemanager. Je kiest dan voor de Verzuimverzekering met verzuimbegeleiding. Daarbij heb je keuze uit een van de arbodiensten waar wij mee samenwerken en die voor jou de spin in het web wordt voor je arbo- en verzuimbegeleiding. Wil je helemaal ontzorgd worden én de arbokosten vergoed krijgen, kies dan voor de MKB Verzuimontzorgverzekering. Waar je voor kiest bepaal je natuurlijk zelf. Je adviseur helpt je graag om een keuze te maken. 

Welke ondersteuning kun je verwachten?
Als je kiest voor de uitbreidingsmodules loopt de verzuim- en arbobegeleiding via de arbodiensten van je keuze. Welke ondersteuning kun je verwachten?
  • Deskundige begeleiding
    Voor deskundige begeleiding kun je kiezen uit ArboDuo, ArboNed, MKB Vitaal, Perspectief of Zorg van de Zaak.
  • Recht op Poortwachtergarantie
    Met de uitbreidingsmodule Arbosignaal in combinatie met de uitbreidingsmodule Re-integratiemanager heb je Poortwachtergarantie als je de adviezen voor de re-integratie opvolgt.
  • Vaste premie per medewerker
    Naast de premie voor je verzuimverzekering betaal je voor de uitbreidingsmodules een vast bedrag per medewerker.
  • Eén keer ziek of beter melden
    Via het Werkgeversportaal geef je je ziek- en betermeldingen door. Wij zorgen dat je arbodienst geïnformeerd wordt
  • Eén aanspreekpunt voor je vragen over verzuim en re-integratie
    De casemanager is de spin in het web. Hij zorgt ervoor dat de wettelijke re-integratieverplichtingen worden uitgevoerd en zorgt voor een professionele begeleiding van de zieke medewerkers.
De partners waar wij mee werken
Ervaringen van werkgevers
De ondersteuning van a.s.r.
De casemanager is je eerste aanspreekpunt. De casemanager kan voor overleg altijd terecht bij de specialisten van a.s.r.
De specialisten van a.s.r.:
  • bewaken de kwaliteit van de professionals waar wij mee samenwerken;
  • ondersteunen de arbodiensten bij specifieke vragen of problemen;
  • bespreken met de arbodiensten trends en ontwikkelingen in het verzuim bij werkgevers;
  • bespreken individuele dossiers met de arbodiensten om te voorkomen dat UWV loonsanctie oplegt bij de werkgever en om de duur van verzuim te verkorten.
Wij helpen je graag
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }